Anico eChat riadiaci a dispečerský systém

Anico eChat riadiaci a dispečerský systém
Chceli by ste mať dosah na zamestnancov z jednej spoločnej platformy? Chceli by ste s nimi hovoriť individuálne alebo im posielať správy? Chceli by ste vidieť trasu užívateľov rádiostaníc na mape (napríklad pracovník bezpečnostnej služby) alebo dokázať zákazníkovi, že ste pokryli celú stráženú oblasť? Chceli by ste pripojiť nahrávky hlasovej komunikácie k pracovnému výkazu?
Všetky z horeuvedených požiadaviek umožňuje Anico eChat systém...
Anico eChat riadiaci a dispečerský systém
Chceli by ste mať dosah na zamestnancov z jednej spoločnej platformy? Chceli by ste s nimi hovoriť individuálne alebo im posielať správy? Chceli by ste vidieť trasu užívateľov rádiostaníc na mape (napríklad pracovník bezpečnostnej služby) alebo dokázať zákazníkovi, že ste pokryli celú stráženú oblasť? Chceli by ste pripojiť nahrávky hlasovej komunikácie k pracovnému výkazu?
Všetky z horeuvedených požiadaviek umožňuje Anico eChat systém.
Môžete pomôcť kolegom pracujúcim osamote pomocou funkcie Osamotený pracovník alebo môžete použiť Geografickú funkciu na nastavenie oblastí na mape, v ktorých bude systém monitorovať a zaznamenávať, keď rádiostanica vstúpi alebo opustí hranice priestoru.
Manažment práce jednoducho – z počítača
Dispečerský eChat system je tým správnym nástrojom pre efektívny manažment práce. Software je k dispozícii pre počítače s OS Windows a umožňuje jednoducho prehľadávať a spravovať všetky služby komunikačnej platformy Anico eChat v jednoduchom a ľahko ovládateľnom programe. Pomocou programu môžete jednoducho spravovať hovorové skupiny, nahrávať hlasovú komunikáciu, posielať obrázky a textové správy zvoleným užívateľom, skupinám alebo všetkým. Je tak ľahké koordinovať prácu tímu a monitorovať geografickú polohu užívateľov použitím GPS.
Hlasové hovory priamo z počítača
Dispečeri môžu komunikovať so všetkými spolupracovníkmi, zahájiť alebo odpovedať na hovory vo viacerých hovorových skupinách a môžu používať plne duplexnú hlasovú komunikáciu s ktorýmkoľvek členom tímu použitím mikrofónu počítača.
Nahrávanie hlasu
Dispečerský eChat systém má vstavaný hlasový záznamník, ktorý umožňuje nahrávanie komunikácie, ktorá prebieha v rôznych hovorových skupinách. Lokálne uložené audio súbory môžu byť prehľadávané cez dispečerskú konzolu a kedykoľvek je tak možné prehrať komunikaciu na skontrolovanie toho, čo kto povedal.
Spravovanie hovorových skupín
Použitím dispečerského eChat systému je môžné použiť hovorové skupiny na hovory alebo ich monitorovať. Okrem toho, ak si niektorá činnosť vyžaduje dočasnú skupinu a preskupenie členov v hovorových skupinách, dispečerska konzola vám tieto zmeny umožňuje zrealizovať.
Správy
Dispečerský eChat systém neumožňuje iba hlasovú komunikáciu ale aj posielanie krátkych textových správ jednotlivcom, skupinám alebo všetkým užívateľom systému a to všetko v uzatvorenej a bezpečnej textovej platforme. Niektoré rádiostanice (napríklad eChat e700) môžu tiež posielať a prijímať obrázky či krátke videá alebo môžu poslať geografickú polohu, ktorá sa zobrazí na mape dispečerovi.
Geografická poloha, sledovanie a výstrahy
Dispečer môže kedykoľvek skontrolovať polohu členom tímu. S touto informáciou je riadenie pracovných činností plynulejšie. Rádiostanice automaticky posielajú svoju polohu v pravidelných prednastavených intervaloch, avšak dispečer si môže vyžiadať aktuálnu polohu kedykoľvek. Okrem toho, dispečer môže prezerať aj históriu polohy, ktorú užívateľ prešiel. To je obzvlášť dôležité pre bezpečnostné služby alebo prepravné spoločnosti.
Geografické funkcie umožňujú spustiť výstrahy, keď užívateľ prekročí hranice nastavenej oblasti.
Bezpečnostné funkcie
Bolo by prospešné mať možnosť pravidelne kontrolovať bdelosť zamestnancov, ktorí pracujú samostatne a predísť tak napríklad zaspatiu alebo v prípade nebezpečných prác dostať upozornenie, keď zamestnanec nereaguje?
To umožňuje funkcia Osamotený pracovník Anico eChat riadiaceho a dispečerského systému. Títo pracovníci sa musia hlásiť v pravidelných intervaloch. Ak nedôjde k nahláseniu sa (spravidla zatlačenie tlačidla na rádiostanici), dispečer dostane automaticky výstrahu a môže sa pokúsiť s osobou skontaktovať alebo poslať niekoho na jeho pozíciiu.
Keď užívateľ zatlačí oranžové tlačidlo na rádiostanici, dispečer okamžite dostane tiesňový alarm.
Mód rozšíreného zobrazenia
Pre dispečerov je praktické pracovať na viacerných monitoroch, kedy môžu vidieť viaceré moduly Anico eChat riadiaceho a dispečerského systému súčasne alebo ak pracujú na viacerých úlohách na jednom počítači, môžu vždy sledovať aj dispečerskú konzolu. To umožňuje mód rozšíreného zobrazenia.
Zaujíma Vás Anico eChat riadiaci a dispečerský systém? Je k dispozícii na našom eshope alebo môžete kontaktovať Zákaznícky servis: anicosk@anico.sk